Adana İl Müftülüğü tarafından din görevlilerine yönelik açılan “Talim ve Tashih-i Huruf Kursu”, kurs sonu bitirme sınavı ile tamamlandı.
Sınavda komisyon başkanlığını İl Müftü Yardımcısı Hacı Ahmet Başaran üstlenirken, komisyon üyeleri ise İl Müftülüğü Şube Müdürü Osman Çayır ile Ramazanoğlu Camii İmam Hatibi Mehmet Öztürk oldu.